Látogassa meg Nagyváradot a Google Street Viewen '

Látogasson Nagyváradra a Google Street Viewen ' Kezdje a Borsi úton. Kattintson a linkre a instantstreetview.com-ra '

2013. január 17., csütörtök

Erdély nyugati ablakában - videó Bihar megyéről


Szeretném felhívni a Bihart megyét szeretők figyelmét egy nagyszerű videóra,melynek a címe : Erdély nyugati ablakában.Miért?
A négy nyelven, magyarul, románul, angolul és németül megjelent, a Körösök vidékét bemutató ismeretterjesztő film a megye 57 helyszínét mutatja be egy órában. Légifelvételek segítségével, eddig még nem látott szögekből láthatjuk Szent László városának és környékének látványosságait.
 Forrás : varadinumfilm.wordpress.com
Részlet a videóból
 
DVD megrendelés :
Telefon: 0745 33 45 33 és 0743 40 51 78
Email: vilizoli@yahoo.com
Cím: B. Delavrancea 29 szám, Nagyvárad
Facebook: http://www.facebook.com/VaradinumFilm
Web: http://www.varadinumfilm.wordpress.com 

Ára : 40 lej

Vélemények

Elvira Boér
Volt szerencsém a legelsők között megnézni a filmet.1990 nyár elején állást és lakást ajánlottak fel Budapesten.Gondolkoztam.Rövid időre ezt követően Kolozsvárra kellet utaznom.Hazafelé a vonaton a folyosón álltam, a fülkék szinte üresek voltak és csodálatosan átsütötte a nap az egész vagont.Csodáltam az egész tájat amin át robogtunk.A patak parti kaszálókat, gyönyörű erdőket, a Kőrös tiszta vizét, másik oldalt a sziklákat.Döntést hoztam,éreztem nem tudok elmenni külföldre. Mikor beléptem az Ady Endre liceum dísztermébe ahol kimondták ránk, hogy érettek vagyunk nosztalgiáztam.És jött a film.Nem sorolom fel az egészet amit újra és újra megcsodálok városomban. Most látva a filmeteket megerősített, jól döntöttem.Isten áldja meg munkátokat és kívánom nektek, hogy még tudjatok ilyen értéket alkotni.Boldog, sikeres évet.
Olah Gizella
Gratulalok,orom volt ott lenni ,es meghatottsaggal eltem at szulovarosom csodaszep varazsat
Borbála Bökös
Fantasztikus volt! Örülök, hogy én is részese lehettem a csodának
Czumbel Balázs
Szia Zoli !
Megnéztük a DVD-t. Profi munka. Gyönyörű felvételek és a háttérzene is kíválóan illeszkedik a képi világhoz. Remélem lesz folytatás…
A képeket nézve, elfogott a honvágy. Jövőre, ha lehetőségeink megengedik, mi is felkeressük Biharország szépségeit.
Baráti üdvözlettel,
Balázs
Talmacs Gáspárik Ibolya
Meghatodva.lelegzetvisszafolytva neztuk meg a filmet….en nem tudok mast mondani a reszunkrol….csak annyit hogy tortenelmet irunk a mi eletunkbe hogy volt erotok igy ilyen formaban bemutatni a Csodat. Tudom es erzem milyen nagy munka volt….Halas koszonetem es tovabbi nagyon sok erot;egeszseget kivanok szeretettel Ibolya
Gratulálok Önnek és az egész stábnak, nagyon szép, igényesen készített film, amiből sugárzik a profizmus és a szeretet, amivel készült. Köszönet az élményért. Tünde
Forrás : varadinumfilm.wordpress.com

Fotók

Köszönet a dokumentumfilmért '



 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése